Witamy Państwa serdecznie na stronie Nasze Miasto Międzyzdroje | Zrobiłeś/aś ciekawe zdjęcie, byłeś/aś świadkiem jakiegoś wydarzenia? Poinformuj nas - naszemiastomiedzyzdroje@wp.pl
Wszystkim Czytelnikom składamy serdeczne życzenia zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, bogatego zajączka, smacznego jajeczka i wiele uśmiechu na twarzy w ten świąteczny czas.

Kamera Międzyzdroje na żywo

Dodaj komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Heads up! You are attempting to upload an invalid image. If saved, this image will not display with your comment.

Komentarze (98)

1. Petra Sielchen pisze:

ich möchte gerne die andere Kamera wieder haben… :(

2. Pracownik pisze:

Proszę o skierowanie kamery na drogę do kościoła aby można było zobaczyć wygląd drogi i okoliczny teren który woła o pomoc aby go posprzątać. Jak wygląda podwórko w drodze do kościoła -brud, smród -który zarządca ma go w swoim rejestrze.

3. Ola pisze:

Ale tłumy ludzi :) Super :)

4. Marek pisze:

Hej, jestem od Piatku 28.02. u was, sa jakies imprezy?

5. :) pisze:

O! Jaki piękny widok z drugiej kamery :)

6. Zygmunt pisze:

Dlaczego nie działa kamera? Prosimy o naprawienie.

• Redakcja pisze:

Kamera jutro zostanie odłączona. My już nie mamy sił tłumaczyć, iż łącze internetowe w obiekcie wynosi 2 mbit/s, a właściciel obiektu podpina dodatkowe urządzenia na testy, które wykorzystują więcej danych niż ma łącze internetowe. Kamera zostanie przeniesiona w okresie letnim na plażę! Na wiosnę lub wcześniej, zostanie zamontowana też inna kamera, która będzie przesyłać piękny obraz wysokiej rozdzielczości z miejsca niepowtarzalnego.

Technicy ze Szczecina konfigurują ustawienia w obiekcie i zobaczymy czy coś to da. Kamera na razie zostaje.

Aktualizacja: 12.02.2014r. godz. 13.00
      Usługodawca internetowy do 16 lutego ma wymienić uszkodzony modem.

Pozdrawiamy

• Zygmunt pisze:

Dziękuję. To dobra wiadomość. Wielu z naszych znajomych zagląda na te kamerki w oczekiwaniu na wakacje.
        Moja rodzina szczególnie tęskni. Takich jak My, przypuszczam jest wielu.
        Pozdrawiam Międzyzdroje i Was szczególnie i wielkie dzięki za widoki z naszego ulubionego miasta.
        Dobranoc. Zygmunt.

7. Ja pisze:

Dlaczego te piękne wieżyczki na molo nie są oświetlone to byłby super widok

8. Stefania pisze:

mozna sie wytanczyc na deskach………pod Palmami !!!

9. Iwona pisze:

Widzę że na kamerce też nie ma szału z pogodą no ale chociaż sam fakt że widać morze to buźka się uśmiecha oby do lata miejmy nadzieję że zimy nie będzie pozdrawiam MIĘDZYZDROJE :)

10. Beata P. pisze:

Międzyzdroje, życzę Wam wszystkim spełnionego Nowego Roku 2014.
    Niech będzie tak pięknie jak jest w lato i w zimie, czego Wam i sobie życzymy :)
    Zdrowia i wiele dobrych życzeń posyłamy :)

11. Jagoda pisze:

data właściwa ale godzina już nie, jestescie 1 godzine do przodu (czas letni?) czyli „widok na żywo z godzinnym wyprzedzeniem?”. pozdrawiam, lubie Miedzyzdroje bardzo.

12. Maga pisze:

Ale pięknie! Przybywamy za parę dni z rodziną do Was. Nie możemy się doczekać. Słyszeliśmy od znajomych ,że Międzyzdroje już całe przystrojone świątecznie. Do zobaczenia nasze ukochane miasto :)

13. Franz pisze:

Piekna sprawa te Kamery, widzac, co dzis sie tam dzieje, wiem jak sie jutro tam ubrac i co z soba wziac….

14. JJJ pisze:

Dlaczego nie ma kamery na promenadę?
    Na stronie: http://miedzyzdroje.webcamera.pl/ też nie można popatrzeć na promenadę, a także zmieniono sposób komentowania. Stare komentarze są przekopiowane z okropnymi błędami. Chyba to źle świadczy o osobach odpowiedzialnych za te zmiany.

• Redakcja pisze:

My nie odpowiadamy za kamerę i komentarze na stronie webcamera.pl. Widocznie jest awaria lub nastąpią jakieś zmiany. Pozostałe kamery należą do firmy LanTech, z którą jesteśmy zaprzyjaźnieni i przyjmujemy zgłoszenia nawet 24h na dobę.

Pozdrawiamy

• WebCamera.pl pisze:

Witam,
      Zmieniliśmy system komentarzy na nowocześniejszy ze względu na ilość wulgaryzmów nad którymi nie dało sie zapanować. Niestety, import danych nie jest idealny pomiędzy systemami ale nie mamy na to wpływu.

W zasadzie za zaistniałą sytuację odpowiedzialni są sami użytkownicy którzy nie potrafili kulturalnie się zachować pisząc komentarze.

15. Franz pisze:

Polecam Miedzyzdroje (Misdroy) tez w Jesieni, bylem tam wlasnie 18 dni i niewiem, gdzie ten czas sie podzial, spacery nad Morzem ,czy po WPN sa Balsamem do Duszy i Zdrowia !Warto tez zwiedzin sasiednia Wapnice (Kalkofen), Lubin (Lebbin), wspaniale polozone Jeziora w Wiselce (Neuendorf), Latarnie i Fort w Swinoujsciu jest co zwiedzac !

16. Tadeusz pisze:

Międzyzdroje, ja byłem tam tylko raz w sierpniu 2007 roku – jutro znowu będę w Międzyzdrojach.

17. Gość pisze:

Dotyczy naszego kurortu zwanego „Perłą Bałtyku”. Uważam, że Międzyzdroje zasługuje na takie miano.
    Od kilku lat kurort zmienia się w oczach na lepsze. Miasto staje się nowoczesne na miarę europejskich miast. I choć latem przewijają się w nim tłumy ludzi, to widać, że miasto jest przygotowane na ich przyjęcie. Pod każdym względem widać tu rękę gospodarza.W okresie sezonu Międzyzdroje można w przenośni i całkiem serio porównać do Vegas. Zaletą kurortu jest nie tylko morze i plaża lecz estetyka, czystość i imprezy. Podziękowania dla wszystkich, którzy czynią międzyzdrojski kurort z każdym rokiem bardziej przyjazny i zadbany oraz naszym letnikom, którzy przyczyniają się do poprawy naszego bytu a zarazem rozkwitu miasta.

18. Ulllaaa pisze:

POLACY POTRAFIĄ TYLKO NARZEKAĆ! CO ROKU ODWIEDZAM MIĘDZYZDROJE I JESTEM BARDZO ZADOWOLONA, JEŚLI KOMUŚ NIE ODPOWIADAJĄ TŁUMY ITD… TO DROGA WOLNA :)
    TO PIĘKNE MIEJSCE I FAKTYCZNIE „PEREŁKA” :)

• Liliana pisze:

Zgadzam się z Tobą Ulllaaa. Jest tyle nadmorskich miejscowości, więc ci co narzekają mają w czym wybierać… Ja tą Perełkę odwiedzam też co roku, bo nie ma piękniejszego miejsca nad polskim Bałtykiem jakim są Międzyzdroje!!!

19. Ela pisze:

To prawda! Wszyscy są zachwyceni :) Nie tylko ludzie z Polski, ale ze świata,mówią że to perełka… Porównują do ogrodów w Anglii. To ewenement w Polsce pod względem dbałości o miejsca.Jedyne takie miejsce w Polsce.
    Dziwne bo to małe Międzyzdroje, a tak wielkie! Gratki dla tych, którzy to robią :D

20. Manys pisze:

Mowcie co chcecie a Miedzyzdroje to Perla Baltyku….

21. Jolanta Åberg pisze:

Jak sie ciesze! Mozna siedziec na sofce w Sztokholmie i podgladac zycie w Miedzyzdrojach. Bede zawsze tesknic w te strony z mojego dziecinstwa. Mama w latach 60-tych i 70-tych zabierala nas wodolotem ze Szczecina do Miedzyzdrojow.
    Och jakie codowne chwile wspominam z tamtych lat! Tesknie Polsko za toba! Bedziesz zawsze moja ukochana ojczyzna.

22. Øivind Delås. pisze:

Det er fint og sitte iNorvegia og se vad som skjer nedi Polen TAKK

23. Admin pisze:

Jesienią 2012 roku otrzymaliśmy na e-mail taki artykuł: Pt. „Psia plaża”

W tym roku na przekór powszechnej opinii Polaków, iż w lato podróżuje się nad morze a w zimę w góry, postanowiliśmy jesienny długi weekend wykorzystać na wycieczkę do Międzyzdrojów.

Na początku nasz wybór może się wydawać czytelnikowi zupełnie niezrozumiały, szczególnie, że z Warszawy do celu naszej podróży prowadzi pozornie długa trasa ponad 600 kilometrów aczkolwiek po wymienieniu wielu zalet tego malowniczego miasta, większość spakuje walizki i ruszy w drogę. Nasza trójka czyli ja, Agnieszka i nasz pies Heban wybrała Międzyzdroje z prostej przyczyny, jest to jedno z niewielu miejsc a może i jedyne w Polsce, gdzie nasz ulubieniec mógł po zakończeniu sezonu plażowiczów, biegać po całej długości plaży a my przy tym zostaliśmy zmobilizowani do długich spacerów i wdychania przy tym znakomitego dla zdrowia jodu. Jak pokazało doświadczenie, 600 km nie było takie straszne jadąc aż do Szczecina nowymi autostradami. W tym miejscu zachęcam wszystkich do wydania około 60 zł na przejazd autostradą, gdyż daje to gwarancję bezpieczeństwa, szybkiej podróży i niedużego zmęczenia kierowcy. Oczywiście jednym z najistotniejszych elementów udanego wypoczynku jest wygodne łóżko i tu zdecydowaliśmy się na wynajem pięknego apartamentu którego cena po sezonie jest ponad 3 razy mniejsza i o dziwo niewiele wyższa niż kwatery prywatne a jakością przewyższająca hotele standardu 3 gwiazdek.

Sama nazwa Międzyzdrojów wskazuje na zdrowy i aktywny wypoczynek i zobowiązuje do umiarkowanie aktywnego sposobu spędzania wolnego czasu. Tutaj sprostaliśmy założonym sobie celom i dziennie pokonywaliśmy plażą do centrum i z powrotem ok. 4-5 km. Może to niedużo dla wprawnego wędrowcy ale dla nas mieszczuchów aż za nadto Słyszeliśmy nawet pogłoski, iż plażą da się dojść do samego Świnoujścia i wrócić tego samego dnia aczkolwiek zostawiliśmy to dla ekstremalnych sportowców. Pierwsza rzecz jaka nas zdziwiła to przeważająca ilość niemieckich turystów, którzy najwidoczniej również doceniają urok tego miejsca i zdrowy tryb spędzania wolnego czasu a i odległość pozwala im zapewne na spędzanie tam każdego wolnego weekendu.

Niestety nasz weekend trwał zaledwie kilka dni, ponieważ podróż rozpoczęliśmy tuż przed dniem Wszystkich Świętych, a powrót zaplanowaliśmy na niedzielne popołudnie i nie starczyło nam czasu na sowity wypoczynek połączony ze zwiedzaniem okolic. Z nieskrywanym smutkiem nie zdążyliśmy też odpowiednio zwiedzić Wolińskiego Parku Narodowego, który zachwalany jest przez większość turystów jako miejsce malownicze, szczególnie jesienią. Postawiliśmy sobie za to na cel zjedzenie świeżej ryby i tutaj ze zdziwieniem stwierdziliśmy, że większość lokali gastronomicznych nie docenia wartości jaką dają miejscowe zasoby naturalne i serwuje wyłącznie ryby mrożone. Na szczęście byliśmy wytrwali w poszukiwaniach i w przeddzień wyjazdu pokusiliśmy się na spacer plażą w stronę Kawczej Góry w miejsce gdzie na plaży stoją dwa kolorowe kutry rybackie. Okazało się, że tutejsze lokale serwują świeżą rybę z własnych połowów przez okrągły rok!

Po gorącym posiłku i „rozgrzewającym napoju” mieliśmy więcej energii, warto było pozwiedzać centrum Międzyzdrojów a w tym m in. muzeum figur woskowych, molo, promenadę gwiazd i bardzo ale to bardzo ciekawą architekturę miasta, która sprawia wrażenie jak gdyby czas zatrzymał się kiedy to Międzyzdroje były uzdrowiskiem wyłącznie dla osób dystyngowanych, nocujących w dworkach i pięknych kamienicach i spędzających wolny czas przy filiżance herbaty w modnych kawiarenkach. Najwspanialsze przy tym jest to, że Międzyzdroje w dzisiejszych czasach to miasteczko dla każdego i znajdą tu dla siebie miejsce osoby szukające również nowoczesności i atrakcji w godzinach wieczornych.

Warto również poświęcić pół dnia na wycieczkę samochodową do Świnoujścia, gdzie możemy dostać się po sezonie błyskawicznie co z wymuszoną aczkolwiek ciekawą przeprawą promową trwa zaledwie 30 minut. Na miejscu mamy do dyspozycji piękny deptak i wiele lokali serwujących ciepłe napoje i szybkie posiłki i małą odlęgłą plażę dla psów co było powodem naszego szybkiego powrotu do Międzyzdrojów.

Podsumowując, warto pojechac do Międzyzdrojów po sezonie w poszukiwaniu spokoju, zdrowego wypoczynku, pięknych krajobrazów i miejsca przyjaznego zwierzętom i ich właścicielom.

Strona autora – zdjęcia i więcej informacji: http://myhovawart.com/photo/psia-plaza-w-miedzyzdrojach/

Łukasz Kuczyński

24. Krystyna pisze:

W tym roku spedzałam wakacje w Miedzyzdrojach. Chciałam tam pooddychać swieżym nadmorskim powietrzem, ale nie dało rady. Na plaży z czterech stron palacze, oni wszędzie górą. Nie można zwrócić uwagi bo mówią że nie ma zakazu i zaczynają palić papierosy na złość jeden po drugim żeby pokazać swoją wyższość. Jest ich tak dużo wszędzie że ludzi niepalących nie widać. Tak samo psy biegają po plaży, nikt nie zwraca uwagi na osobne wejście na plaże dla psów. Straż miejska tylko chodzi po mieście i mierzy wielkość straganów żeby czasem handlujący ludzie nie zajęli więcej miejsca o parę centymetrów. Plażą się nikt nie interesuje. Cieszę się że już opuściłam Międzyzdroje, bo już nie muszę przymusowo wdychać cudzego dymu z papierosów. Na drugi rok pojadę tam gdzie na plaży jest zakaz palenia.

• Robi pisze:

Przyznam racje tu bym stał za i nikt z tym porządku nie robi pozdrawiam :)

• Szisunia pisze:

Z tymi palaczami na plaży to faktycznie masakra. Z nikim się nie liczą. A pety wywalone w piach to szczyt hamstwa.

• Beata pisze:

Zgadzam się z opiniami. Przecież na plaży większość wczasowiczów jest z dziećmi!!! Dlaczego muszą być biernymi palaczami? Powinien być zakaz palenia na plaży. Przecież można wyznaczyć miejsce w pobliżu wejść na plażę. Plaża jest miejscem publicznym a podobno w Polsce w miejscach publicznych jest zakaz palenia!!! Pozdrawiam wszystkich miłośników czystego i zdrowego powietrza :-)

• Markos pisze:

Zakazów nikt nie respektuje na całym wybrzeżu.

• MaYna pisze:

Zgadzam się z opinią wszystkich, którym leży na sercu dobro i „swieże”, morskie powietrze.Też „wypoczywałam” w Międzyzdrojach w lipcu i to, co miało miejsce na plaży,to wlaśnie wychodzi „nasza” kultura, mało tego – pety do piachu a …piwko w ilościach klonowanych co godzine. Powietrze było, owszem, tytoniowe, o zapachu piwa i czego tam jeszcze – skolko ugodno. A i panie przodowały w tym klanie.
      A może by tak władze miasta cos w końcu postanowiły w tej sprawie.
      A Międzyzdroje takie piękne – pozdrawiam znad Jeziora Bodeńskiego.

25. Norbi pisze:

Wujek Google ci powie. Molo jest własnością niemieckiego armatora Adlera Schiffe i miejscowa władza nic do tego nie ma. Za kilkanaście lat gdy przejmiemy molo, wtedy dopiero możemy ustalać własne regulaminy i wieszać tablice informujące. Piwko na upalnej plaży jeszcze nikomu nie zaszkodziło, byle mieć rozum i nie wchodzić po alkoholu do wody. Niestety wczoraj mieliśmy pierwszy w tym roku tragiczny wypadek – utonięcie. Ojciec kąpał się z synem i ojca fala nakryła i znikł pod wodą. Nie udało się go uratować, ponieważ syn podobno powiadomił ratowników po czasie, bo był w szoku. Toalet mogłoby być więcej.

26. Zbyszek pisze:

Molo w Międzyzdrojach jest traktowane jak palarnia papierosów a morze jak popielniczka, dlaczego na molo nie jest egzekwowany zakaz palenia tytoniu w miejscach publicznych, tak trudno postawić tablice zabraniający polenia tytoniu. Na wejściach na plażę strzeżoną są informacje-zakaz wprowadzania zwierząt punkt 11, zakaz spożywania alkocholu i co a no właśnie nic pije się na plaży i w knajpach na plaży a za taletę służą wydmy WŁADZE NIE PANUJĄ NAD TYM BAŁAGANEM-LICZY SIĘ TYLKO KASA ALE KOSZTY PRZERASTAJĄ ZYSKI-GDZIE STRAŻ MIEJSKA, POLICJA, RATOWNICY WODNI, PO CO TE TABLICE INFORMUJĄCE I ZAKAZUJĄCE, czyli RUBTA CO CHCETA W MIĘDZYZDROJACH POWIEDZENIE PIERWSZEGO OSZOŁOMA W III RP OWSIAKA SIĘ SPRAWDZA.

• Julia pisze:

Tablic to można sobie zawiesić ile się chce tylko kto respektuje ewentualne nakazy i zakazy. Pan z psem na plaży strzeżonej lub na plaży przy WPN norma. Jak delikatnie zasugerujesz , że nie można z psem na plażę wchodzić to oczywiście dostaniesz burę od łamiącego zakaz. Plac zabaw molo można mnożyć. Nie jest to winą władzy czy złym prawem, każdy wie , że ta tablica tam wisi , żeby ogólnie się nią za bardzo nie przejmować.

• M. pisze:

Mój mąż kiedyś zwrócił uwagę właścicielowi wściekle ujadającego psa na plaży. Hmmm…zostaliśmy wyzwani od …Hitlerów i … zwolenników ojca Rydzyka.

• Robi pisze:

Też racja mi się wogole to molo nie podoba nawet nie ma gdzie przejśc pełno budek nastawiali jak by było ich mało molo most powinien służyc jako spacerniak a nie jarmark lub rynek jak byłem dzieckiem zadnej budki nie bylo na moscie było super ludzie spacerowali se swobodnie a teraz co to jest masakra.

• Międzyzdrojanka pisze:

To nie jest most !!! tylko molo… most ma za zadanie łączyć dwa brzegi a w tym wypadku chyba tego nie robi….

27. Goośśćć pisze:

Zapraszam do darmowej toalety w urzędzie miejskim ha ha ha. Na parterze.

28. Krzych pisze:

Wszystko OK tylko dla czego włodarze miasta przy takich dochodach z turystów nie inwestują w porządek i ogólny wygląd Międzyzdroi (kląbiki to nie wszystko). Moim zdaniem piękny kurort lecz BRUDNY!!! co widac na promenadzie i w całej jej okolicy, brak np. darmowych WC jak to jest u sąsiada Niemca powoduje ogólny barłog i fetor, ludzie leją do morza jak do sedesu WSTYD! a punkty z drogim piwem nie są zobligowane do zapewnienia WC co wzbogaca prywatną inicjatywę babci klozetowych. To wizytówka Polaka brudasa.

• Anula pisze:

Fetoru nie ma nigdzie i jest czysto mimo setek tysięcy ludzi odwiedzających to miasto. Punktów WC jest jak na lekarstwo i z tym się zgadzam.

• Iga, pisze:

Toalet na promenadzie jest 8 lub 9 a sprzątanie było cały czas w ciągu dnia i niedzielę też ale brak kultury u turystów, nie szanują czyjejś pracy, zostawiają śmiecie na ławkach, siadają na oparciach a nogi na siedzeniu, pety w szparach między szczebelkami a obok stoi kosz. Młodzi idąc z dyskoteki niszczą co im wpadnie w ręce lub pod nogę. Pracownicy ZOS dwoją się i troją żeby było czysto, to prawda że straż miejska mało reaguje a powinna wypisywać mandaty, molo z tymi budami też mi się nie podoba ale też ma swoje zalety jak wieje wiatr to można się schować za tą budą ,,jeszcze się taki nie urodził żeby wszystkim dogodził”.

• Zak pisze:

Fajnie tylko, że w Niemczech każdy (nawet jak przyjedziesz na pół dnia) płaci Taxę klimatyczną 3,5 euro (ponad 12 zł) i podchodzą na plaży aby to opłacić. Tak więc już ta toaleta jest za darmo. Fakt punktów jest mało jak na tylu turystów, ale zapłacić 1 czy 2 zł można.

• Nikodem pisze:

A u sąsiada Niemca jest darmowa toaleta, ale tylko dlatego ,że należy uiścić opłatę w wysokości 3 euro = 12 zł od osoby za klimatyczne. Wchodząc na plażę (przy jednodniowym pobycie tylko krótka wizyta) zawsze znajdzie się Pan, który sprawdzi kwitek czy masz opłacone klimatyczne jak nie to płacisz za toaletę i za plaże i powietrze i piasek na plaży. Czyli kolega napisał tylko półprawdy :)

• Międzyzdrojanka pisze:

Po pierwsze nie pisze się Miedzyzdroi….!!! j.Polski się kłania…. natomiast poprawna forma to Miedzyzdrojów.
      Jak chcesz darmowe toalety to jedz do Niemca :P

29. Ggoośśćć pisze:

Tak tłoczno jest tylko w sezonie letnim. Jesienią i zimą nudno i pusto ale za to jaki spokój i cisza !!!!

30. Kasia pisze:

Zosia, nie ma aż tak tanich pokoi. Zbyszek musiał sobie żartować :) ale od 25zł/noc znajdziesz jakiś dach nad głową :)

31. Kasia pisze:

Jestem w Międzyzdrojach co roku, bo jest pięknie i zawsze odkrywam coś nowego. W tym roku znalazłam przeuroczą nową knajpkę. Nazywa się Inna Bajka i jest między hotelem amber baltic, a baza rybacką :) Naleśnik ze szpinakiem i fetą… jeszcze mi ślinka cieknie :) kawy i drinki-mistrzostwo świata!

W tym roku odbudowali też schody między plażą, a kawczą górą :)

32. Zosia pisze:

Zbyszek daj linka do internetu gdzie tak tanio to jest za 15 złoty, proszę o odpowiedź ??????????????

33. Jola pisze:

Czy tylko trzeba chwalić?

34. Jola pisze:

Do 2008 roku byłam co roku w Międzyzdrojach ale teraz jest może ładniej ale wtedy się tak siedziało jak z przyjaciółmi a teraz tak trochę obco.
    Podglądam też ale wtedy było fajniej i weselej bo latał taki pan z teatru.

35. Olo B pisze:

Bylem tam w końcu czerwca, było super, zawsze Międzyzdroje mnie pociągają. Mam też ładne stamtąd zdjęcia, będzie co oglądać w zimę, haha. Pozdrawiam i zachęcam wszystkich którzy tam jeszcze nie byli.

36. JJJ pisze:

Nareszcie śliczna kamerka na plażę. Dzięki.

37. JJJ pisze:

Właśnie wróciłam z wakacji w Międzyzdrojach. Było super. Nawet pogoda dopisała. Wieczorami różne występy, tańce młodych ludzi, gry zespołów. Każdy może wybrać co lubi. Nie ma czasu na nudę. Ja mogę teraz już tylko podpatrywać przez kamerkę co się tam dzieje. Mam nadzieję, że do następnego roku.

38. Wojtek pisze:

Tłok jak na targu, nie ma to jak jesienny klimat, pustki i spokój.

39. Maciej pisze:

Plaża mała i syf pogoda.

• Miejscowy pisze:

Chwilowa zmiana pogody po upałach ma swoje zalety. Drzewa i rośliny do życia wody też potrzebują. Plaża w tym roku jest wyjątkowo szeroka. Obecnie od trzech dni mamy przypływ i dlatego jest węższa.

• Iga, pisze:

Syf na plaży to przecież turysci to robią, kosze przecież są a petów i smieci pełno a przecież można swoje śmieci wkładać do woreczka wychodząc wrzucić do kosza

• Monita pisze:

Pytanie tylko – który turysta pofatyguje się zabrać w woreczku swoje śmieci? Na palcach można policzyć tych „porządnych”. Ciekawe, czy w domu wyrzucają wszystko na dywan?
        Zresztą, ten kto wyniósł dobre wychowanie z domu tzw. kindresztube – nie zrobi obory z miejsca publicznego.
        Kulturę się nabywa a inteligencję się ma w genach.

40. Boguśka pisze:

Super, że doszła kolejna kamera i to na plaży. Fajnie widać.
    Międzyzdroje to najwspanialsze miasto. Prawdziwa perła Bałtyku.
    Jestem co miesiąc i zawsze jest wspaniale. Pozdrawiam serdecznie
    i moich ulubieńców z baru na plaży przy zejściu koło Amberu.

41. Katia pisze:

Ale fajnie że zrobili kamerke na plażę :)

42. Kriss pisze:

Przygotujcie serwis kamerkowy a finału The Tall Ships Races :)

43. Iwona pisze:

Wow, widok na Zamek i moją byłą szkołę … super :) pozdrawiam z Torunia.

44. Bożena pisze:

Cudowne miejsce. Jedyne takie w Polsce. Jesteśmy oszołomieni przyrodą, kompozycjami z kwiatów.
    Macie tam artystę-ogrodnika. Pozdrawiamy i wracamy na jesień. :) Już tęsknimy.

45. Marek pisze:

Witam wszystkich. Wybieram się w sierpniu. Czy może ktoś polecić tanie pokoje. Pozdrawiam.

46. Gość pisze:

Pozdrawiam Międzyzdroje już w piątek będę tam. Już nie mogę się doczekać.

47. Basia pisze:

A ja tak bardzo kocham Międzyzdroje, ale niestety nie mogę pojechać bo mnie po prostu nie stać :( Patrzę tylko na kamerki i…łezki lecą. Pozdrawiam wszystkich miłośników i mam cichą nadzieję że jeszcze kiedyś może uda mi się tam pojechać…

48. Zbyszek pisze:

Jestem co roku w Międzyzdrojach a one pięknieją z roku na rok, jest jedno ale dlaczego na molo zezwala się na palenie papierosów (niedopałki lądują w wodzie) przecież jest to miejsce publiczne a w Polsce w miejscach publicznych palenie tytoniu jest wzbronione. Mimo tablic informujących że z psami wstęp wzbroniony ten przepis jest po prostu martwy, ratownicy i służby porządkowe nie reagują.

49. Mieszkaniec pisze:

Ojj, jak ja bym chciał być turystą i postrzegać to miasto jak właśnie Oni … :)

50. Janina Zak pisze:

A my dzisiaj odwiedziliśmy wystawę Chińskiej Armii Terakotowej i Molo oraz Aleje Gwiazd – jest co robić przy złej pogodzie.

51. Klaudek pisze:

Lubię jak tyle ludzi jest w moim mieście :)

52. Lilla pisze:

W Międzyzdrojach jestem co roku od 12 lat, zawsze w sierpniu. Uwielbiam to miasteczko. Niedługo znów się zobaczymy. Pozdrawiam Międzyzdroje <3

53. Little Heart pisze:

Fajnie popatrzec :)

54. Janek pisze:

A ja to widzę ciągle, bo tu mieszkam.

55. Kriss pisze:

Też byłem już w lipcu ale odchodziłem na zachodnie plaże, bo tam mniejszy tłok :)
    tylko to wyrzucone przez morze siano powinni uprzątnąć :)

56. Jago~ pisze:

Jestem tam co roku nawet po kilka razy. W tym roku był już 18 raz. Międzyzdroje to mój drugi dom :) Pozdrawiam pana od naleśników i od kawy!

57. Madlen 1508 pisze:

Wczoraj wróciła z Międzyzdrojów moje miasto, jest czadowo dużo nowych budowli i atrakcji. Pozdrawiam wszystkich :)

58. Szisunia pisze:

Czy PatiBlues dają wieczorami koncerty na deptaku?

59. Jzee pisze:

Kocham Międzyzdroje !!! Morze, śliczne miasteczko i czego chcieć więcej :)

60. Renike pisze:

Byłam w tamtym roku, będę i w tym:) trzymamy kciuki za piękną pogodę!! (I poł. sierpnia;))

61. Szisunia pisze:

Byłam już trzy razy i ciągnie mnie kolejny raz…

62. Małgorzata pisze:

Pozdrawiam Międzyzdroje fajnie jest chociaż popatrzeć jak nie można być :)